Upload Photo


You can upload jpg, gif or png files.
2.9 from 197 reviews
100 out of 197 reviewers would shop here again
Categories:

33 User Uploaded Photos

Bloomex
Bloomex
Bloomex
Bloomex
Bloomex
Bloomex

197 Reviews from our Community

Overall Review Summary
24
9
21
72
Individual Review Summary
Service:
2.9
Shipping:
2.9
Pricing:
3.2
Warranty:
2.7
Date Posted:
Ordered On: 17/05/2016
5
Overall Rating
Service:
Shipping:
Pricing:
Warranty:
N/A
Jen.mittra would shop at Bloomex again.
Amazing
Have just made my first purchase! It is my nannas 80th and we live in different states. It was so easy to order online and it was very affordable. I cannot wait for my Nanna to receive her surprise
Store Representative
Thank you so much for your feedback! We hope your Nanna enjoys her gift!

Bloomex.Australia posted on 21/05/2016
I hope its not dead!

samlou posted on 11/11/2016
She absolutely loved them!!!!! It was such a surprise for her, she said they were huge and they lasted ages.

Jen.mittra posted on 11/11/2016
You were lucky. Bloomex scammed me over sympathy flowers, tnen refused a refund.

Bluebottle83 posted on 3/04/2017

Date Posted:
Ordered On: 12/05/2016
2
Overall Rating
Service:
Shipping:
Pricing:
Warranty:
Kwest would not shop at Bloomex again.
Worst Service - Still Waiting
I ordered flowers on a Thursday, and paid extra for next day delivery. It's now Monday and the flowers have still not been delivered. After several failed attempts to contact customer service, when I finally talked to someone they reluctantly promised me my flowers would be delivered today. You would be shocked to know they still haven't arrived. This is an absolute scam and upsetting considering I order a lot of flowers and was hoping to find a good company to do regular orders through. Will be contacting my bank and possibly fair trade if a refund will not be given.
Store Representative
Hi Kwest, Our apologies for your experience to date. Can you please provide an order number so that we can investigate this matter, and contact you with some resolution? Please let us know, and we will be happy to assist you. You can also speak to a manager Monday-Friday 8am-4pm Sydney time by calling 1-800-451-637. We look forward to resolving this for you as quickly as possible. Kind Regards, Bloomex

Bloomex.Australia posted on 21/05/2016
My bank processed a refund! These people are rip offs and need to be stopped!

samlou posted on 11/11/2016

Date Posted:
Ordered On: 11/05/2016
5
Overall Rating
Service:
Shipping:
Pricing:
Warranty:
N/A
Chava would shop at Bloomex again.
Fantastic company beautiful flowers
What a wonderful experience, I ordered a sympathy arrangement with a glass vase and card. It was delivered the same day and was more beautiful than the photo. They kept me updated with emails once had been delivered and responded to my email query promptly.
Store Representative
Hi Chava, Thank you so much for your positive feedback! We are so happy to hear you loved your bouquet! We look forward to serving you again! Sincerely, Bloomex

Bloomex.Australia posted on 21/05/2016
You were lucky! The sympathy flowers I ordered from Europe to Australia were completely unlike the ones shown in tne advert. They were a small, garish bright yellow, cheap looking bunch of wilting flowers instead of the lovely cream and pale yellow arrangement I paid for. The full sized card I paid for never arrived. Bloomex promised to redeliver, but never did. It has proved impossible to receive a refund from them, they ignore all requests.

Bluebottle83 posted on 3/04/2017

Date Posted:
Ordered On: 5/05/2016
1
Overall Rating
Service:
Shipping:
Pricing:
Warranty:
Kirst23 would not shop at Bloomex again.
ABSOLUTELY APPALING
Bloomex never delivered my flowers for order 01242984. And at no point contacted me to discuss this.

I have tried calling them and live chatting and haven't received any assistance.

I am absolutely disgusted in the service and company and looking at the reviews online, I am not the only one.

I demand a refund for the full amount I paid.

I am also contacting my bank in relation to getting my money back.
And I will be taking this further legally if I do not get a response from Bloomex.

In the meantime, I am telling everyone I possibly can to not use Bloomex EVER.

All the poor people who kind heartedly wanted to send flowers to their loved ones and they never arrived and instead you just took our money and disappointed our families. Just appalling.

Oh and by the way, you should change your email address to weDONTcare
Store Representative
Hi Kirst23, Thank you for your feedback. We have reviewed your file, and it does look as though an error occurred during your order process, and we sincerely apologize for this. We communicated several times to you via email, offered you a redelivery with upgrade, which was refused, and then your order was refunded in full for the mistake. Our apologies that you feel you have had an appalling experience. We thank you for your feedback, and are constantly striving to improve our customer service. Sincerely, Bloomex

Bloomex.Australia posted on 21/05/2016
Similar experience with me. Though for extra $20 on top of original $60 order no 1254776 I got a pathetic day old day late bunch. Made my birthday that little more special.

jennywren posted on 8/09/2016
We need a petition to government to have this company shut down!

samlou posted on 11/11/2016

Date Posted:
Ordered On: 9/05/2016
1
Overall Rating
Service:
Shipping:
Pricing:
Warranty:
Brb223 would not shop at Bloomex again.
Take your money and ignore you.
Points in review of my service with Bloomex.

They forgot my delivery even though they somehow confirmed the delivery with an email.

They Ignored my emails, phones calls and requests.

After some follow up and after asking for a refund they replied with a gift voucher for 15% off next purchase and then sent the wrong flowers

I paid extra for a urgent delivery service that didn't exist.

Unbelievable service how are they even 3 star, they just didn't make a error but knowingly gave bad service.
Store Representative
Hi Brb223, Thank you for your feedback. We apologize that you seem to have had a horrible experience. Can you please provide us with an order number so that we can follow up and provide you with a suitable resolution. Kindest Regards, Bloomex

Bloomex.Australia posted on 21/05/2016
1243293 Is the order number.

Brb223 posted on 21/05/2016
Store Representative
Hi again BRB223, After reviewing your file it does look as though you were given a $20.00 store credit. I will also make the necessary adjustments to ensure any extra delivery fee's that you paid are returned to your credit card. You will receive a copy of this refund transaction within the next 1-2 banking days. Should you wish to discuss this further with a manager, please feel free to contact us at 1-800-451-637 as managers will be on duty today. Sincerely, Bloomex

Bloomex.Australia posted on 8/06/2016
Store credit for more dead flowers! well done that will make everyone happy.

samlou posted on 11/11/2016
They repeatedly told me I had store credit after they scammed me over sympathy flowers, but when I tried to use it they demanded another €30 on top of the p&p.

Bluebottle83 posted on 3/04/2017

Date Posted:
Ordered On: 7/05/2016
3.3
Overall Rating
Service:
Shipping:
Pricing:
Warranty:
N/A
karenneilsen would shop at Bloomex again.
mothers day
looking for a late order of flowers for mothers day. this site one of few allowing orders at a late stage, am hoping flowers will arrived as promised on the day tomorrow. Site easy to use.
Store Representative
Thank you for your feedback karenneilsen! We hope your recipient enjoyed their gift! Sincerely, Bloomex

Bloomex.Australia posted on 21/05/2016

Date Posted:
Ordered On: 5/05/2016
4.3
Overall Rating
Service:
Shipping:
Pricing:
Warranty:
N/A
jrains would shop at Bloomex again.
Great specials, great variety
I would definitely purchase flowers from Bloomex again. They have a great range and are all reasonably priced. I was impressed with the different types of specials Bloomex offered. The Delivery prices were on par with other florists.
Store Representative
Thank you for your feedback jrains!

Bloomex.Australia posted on 21/05/2016